Ukupno online: 12 Gosti: 12 Članovi: 0
|
Extra Magazin
Početna » 2009 » Novembar » 29 » Alkohol štiti srce
0:02 Am Alkohol štiti srce |
 Svakodnevna konzumacija alkohola smanjuje mogućnost srčanih oboljenja
kod muškaraca, rezultat je u najnovijeg španskog istraživanja. Velike
količine alkohola su korisnije za muškarce, pošto žene koje piju
alkohol nisu imale iste rezultate kao muškarci.
Oni koji su pili manje od čašice dnevno rizik od srčanih oboljenja je
manji za 35 odsto. Kod onih koji su pili od tri do 11 čašica votke
svakodnevno rizik je bio manji za oko 50 odsto. Isti rezultati nisu se
pokazali kod žena, koje su manje podložne srčanim oboljenjima u
poređenju sa muškaracima.
Stručnjaci su ipak kritični prema ovom istraživanju, ističući da
prekomerna konzumacija alkohola može da izazove rizik od drugih
oboljenja. Nama samo nije jasno ko može da preživi 11 čašica votke
svaki dan
|
: Zdravlje |
Pročitano: 171 |
Upisao/la: rogi
|
| Ukupno Komentara: 4 | |
0 4
shomy (04 Dec 2009 10:53 Am)
|
-1 3
kordunas (03 Dec 2009 10:09 PM)
|
+2 2
aCa (01 Dec 2009 6:36 PM)
e too...sad imam oprawdanje zasto pijem...hehe
|
|
|
|
|
|